tvorba webu levně
Publikováno 08.12.2012 v 15:04 v kategorii Novinky, přečteno: 139x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a stále budou) Podmínkou seo, či raději, faktory působící na hodnocení www stránek a dohromady i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Avšak dneska už je jasné, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - ověřený pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Máme možnost spatřit, že google klade především největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je těžké, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Mnoho provozovatelů webů vrážejí obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně dobré, ale pokud web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to nenávratně ztracené peníze. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé webové stránky bez návštěvníků stejně nám žádný zisk nepřináší. A bude pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tolik platíme za reklamu a seo. Zadejte proto vytvoření internetových stránek opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz